vrijdag 16 maart 2018

Automatisch een inhoudsopgave toevoegen aan een 'Microsoft Word'-document [Uitlegfilmpjes]

Als je in Microsoft Word een omvangrijk document maakt - bijvoorbeeld allerlei plannen, rapporten, verslagen, enz. voor jouw school - is het hartstikke handig voor de lezers ervan om een inhoudsopgave aan het document toe te voegen. Volgens Microsoft Ondersteuning is e.e.a. van toepassing op Word 2016, Word 2013, Word 2010 en Word 2007. In een drietal filmpje wordt uitgelegd, hoe je automatisch een inhoudsopgave maakt in een 'Word'-document.

Klik op onderstaande afbeelding om deze te vergroten.

Automatisch een inhoudsopgave maken in Word 2010


#1. Uitlegfilmpje 'Automatische inhoudsopgave maken'




#2. Uitlegfilmpje 'Inhoudsopgave wijzigen'

In dit tweede filmpje wordt o.m. uitgelegd hoe je de inhoudsopgave kunt wijzigen.



#3. Uitlegfilmpje 'Eigen stijlen in inhoudsopgave gebruiken'

In dit derde filmpje wordt uitgelegd hoe je een inhoudsopgave maakt als je jouw eigen 'stijl' hebt gebruikt.


Wil je e.e.a. nog eens rustig nalezen, ga dan naar
of:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als je een reactie plaatst kun je op drie manieren reageren:
- met jouw 'Google'-account,
- met jouw naam en eventueel de URL van jouw website / weblog,
- anoniem.
Mijn advies: Reageer altijd anoniem. Er worden dan géén gegevens van jou bewaard!
Voor meer informatie: Lees de privacyverklaring van dit edublog.

Je reactie wordt niet meteen geplaatst, maar eerst door mij gemodereerd.